Het project gaat voort! - Reisverslag uit Lins, Brazilië van Vamos Lins - WaarBenJij.nu Het project gaat voort! - Reisverslag uit Lins, Brazilië van Vamos Lins - WaarBenJij.nu

Het project gaat voort!

Door: webmaster Ties

Blijf op de hoogte en volg Vamos

22 Augustus 2010 | Brazilië, Lins

Beste allemaal,

In de eerste week thuis besloot ik gelijk maar even richting Lins te mailen om te vragen hoe het daar nu gaat. En zie, de mannen zijn druk bezig; ramen er in, deuren er in en nu ook met het dak begonnen.

Als er nieuwe foto's zijn zal ik jullie zeker niet onthouden.

Groet, Ties

• 22 Augustus 2010 - 15:11

Evert & Monique:

Echt super om zo op de hoogte te blijven!
    En wat een vorderingen zeg!!

Groetjes Evert en monique

• 23 Augustus 2010 - 08:27

Ko Burema:

Betse Ties,

Je hebt met alle anderen wel wat rust en vakantie verdient.
    Ik neem mijn petje af voor jullie. Groots.

KO

• 23 Augustus 2010 - 08:36

Jit:

Yeah, das toch fijn!

• 23 Augustus 2010 - 17:18

Ans Toebak:

Wat een verrassing.
    Wat jullie allemaal voor elkaar hebben gekregen met weinig geld.
    Mijn komplimenten.
    Ik hoop dat het beter met je (Ties) gaat.
    Alle mensen die mee geweest zijn een gigantische pluim.

• 24 Augustus 2010 - 15:56

Doreth Holswilder:

Hoi, met mijn kringloopwinkeltje in Beinsdorp draag ik via de MOV Hillegom bij door kleding te verzamelen voor de kinderen en deze op te sturen(met opbrengst winkel)Ook wordt in Beinsdorp in oktober een klaverjastoernooi gehouden, de opbrengst

• 24 Augustus 2010 - 15:59

Doreth Holswilder:

vervolg; is dan voor Els,
    Jullie project is echt fantastisch. Wij gaan de foto's gebruiken om het project Lins te promoten in de kerk, op scholen en particulieren.
    Voor jullie: Petje af!

• 30 Augustus 2010 - 07:03

Laura Simons:

Mannen van staal!! Erg fijn om het nieuwe dak te zien!
    Groetjes Laura

Vamos

Vamos a Lins! Oftewel: Wij gaan naar Lins! Wij: een groep enthousiaste vrijwilligers uit de omgeving van Krimpen aan den IJssel (al dan niet verbonden aan de RK parochie H. Maria Koningin) gaan aankomende zomer de reis naar Lins in Brazilie maken om daar op de Comunidade Educacional Para O Trabalho (CEPT) van Els Koop een vervallen varkensstal om te bouwen tot een ontmoetingsruimte voor de opvang van 80 extra kinderen die in de sloppenwijken leven. De CEPT is een plek waar kinderen die in armoede (en criminaliteit) leven zich kunnen bekwamen in een beroep, bijles, voeding en medische verzorging krijgen, alsook materiele benodigdheden zoals kleding.

Actief sinds 02 Nov. 2009