Diny Koop terug uit Brazilië - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vamos Lins - WaarBenJij.nu Diny Koop terug uit Brazilië - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vamos Lins - WaarBenJij.nu

Diny Koop terug uit Brazilië

Door: webmaster JD

Blijf op de hoogte en volg Vamos

10 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Diny Koop (zusje Els) is onlangs bij Els langsgeweest. Vandaar een aantal foto's van hoe het project verder verloopt. Tevens een aantal foto's van het gezin wat we hebben geholpen aan een nieuwe eetkamertafel, servies, en stapelbedden.

De bouw gaat voorspoedig. het nieuwe dak zit erop tevens zijn de elektraleidingen allemaal gelegd.

bekijk de foto's rustig!

JD

• 10 September 2010 - 17:02

Laura:

Super gaaf om de eettafel en stoelen terug te zien! Ook het gebouw wordt mooi!
    Het zal daar nu heel warm zijn, respect voor de vaklui!

Vamos

Vamos a Lins! Oftewel: Wij gaan naar Lins! Wij: een groep enthousiaste vrijwilligers uit de omgeving van Krimpen aan den IJssel (al dan niet verbonden aan de RK parochie H. Maria Koningin) gaan aankomende zomer de reis naar Lins in Brazilie maken om daar op de Comunidade Educacional Para O Trabalho (CEPT) van Els Koop een vervallen varkensstal om te bouwen tot een ontmoetingsruimte voor de opvang van 80 extra kinderen die in de sloppenwijken leven. De CEPT is een plek waar kinderen die in armoede (en criminaliteit) leven zich kunnen bekwamen in een beroep, bijles, voeding en medische verzorging krijgen, alsook materiele benodigdheden zoals kleding.

Actief sinds 02 Nov. 2009