Bon Dia Corry (persoonlijk bericht) - Reisverslag uit Lins, Brazilië van Vamos Lins - WaarBenJij.nu Bon Dia Corry (persoonlijk bericht) - Reisverslag uit Lins, Brazilië van Vamos Lins - WaarBenJij.nu

Bon Dia Corry (persoonlijk bericht)

Door: webmaster Wim

Blijf op de hoogte en volg Vamos

29 Juli 2010 | Brazilië, Lins

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat vanaf ongeveer 12.000 km van je vandaan. Vele zoenen! Het werken zit er bijna op jammer dat we de klus niet helemaal hebben kunnen klaren. Wat de meeste toch tegenvalt maarja het is hier echt braziliaans ...amanha... amanha... Over 5 dagen ben ik weer thuis zonder een mooie bruine braziliaanse!!! Eentje wilde toch met me mee. Groetjes daar van hier. Ko bedankt voor je medeleven.

Wim

Pierik nog steeds niets gehoord wat valt me dat van je tegen. eerdaags gaan we naar huis.

• 29 Juli 2010 - 16:25

Ko Burema,:

Beste Wim en anderen,

Het siert je Wim dat je je vrouw ondanks de drukke werkzaamheden niet vergeet.
    Zoals il lees gaat je Brazailiaans met sprongen vooruit.
    Nog een paar dagen hard werken en dan hier uit rusten.
    Dat geldt uiteraard voor iedereen.
    Ik vind dat juulie daar iets geweldigs hebben gedaan.
    Grote klasse.
    Nog even en dan tot ziens.

KO

• 29 Juli 2010 - 16:58

Rick Van Der Ree:

Hallo allemaal,
    wat een prachtige verhalen van jullie om jaloers van te worden. Iedereen heeft zo zijn eigen verhaal en het is dan leuk dat ik de gezichten ken. Hoop dat de laatste dagen voorspoedig verlopen en wens jullie een goede en veilige vlucht naar Holland.
    Hartelijke groeten ook van Vany en mijn vrouw Tiny,
    Rick

• 29 Juli 2010 - 17:58

Arjen Van Druenen:

Bom dia papá,
    Eu vejo as felicitações de câncer de mama
    Bem feito para você em português
    Eu também posso ter um pouco de português
    sucesso ainda
    até alguns dias
    saudações de Zoetermeer

• 29 Juli 2010 - 18:07

Arjen Van Druenen:

Hoi Pa,
    Mocht de mooie bruine braziliaanse niet beschikbaar zijn voor de vertaling.Hierbij de vertaling van mij.

Ik zie de felicitatie van mamma
    Goed gedaan dat portugees van jou
    ik kan ook al een beetje portugees
    veel succes nog
    tot over een paar dagen
    groeten uit zoetermeer

• 29 Juli 2010 - 19:18

Wilma En Ruud:

Beste Wim en anderen Lins-gangers
    Dat heb je in die zonovergoten landen,amanha, manana, domani... Maak je verder geen zorgen Wim, wij, parochianen zullen de honneurs waarnemen en Corry, mede namens jou, feliciteren.
    Nog veel succes met de werkzaamheden die zich kennelijk verder uitstrekken dan de bouw, gezien het basketbalterrein.
    Hartelijke groet a tutti (Italiaans),
    Wilma & Ruud

• 30 Juli 2010 - 11:05

Willy En Hans Van D.:

Hallo Wim,van harte gefelic. met je vrouwtje Corrie. HOERA!
    Ik zie ze vanmiddag bij Marion en Arjen en blijven dan
    ook eten. Gezellig!Wij hebben veel gevolgd van jullie prachtige project. Klasse Wim en.... jullie team!Nog een kleine week en dan zit het er weer op. Je zal wel moe zijn, maar zeker voldaan!! Wim wij zijn benieuwd naar je verhalen, maar dat komt nog wel. Lieve groetjes van Willy en Hans.

• 30 Juli 2010 - 17:43

Jos & Irene Visseren:

Wat hebben jullie een werk verzet.
    Petje af voor jullie ALLEMAAL.
    Fijn dat er ook tijd voor ontspanning is.Geniet de laatste dagen nog met volle teugen.
    Wim van harte gefeliciteerd met Corry.
    Neem jij er 1 of meerdere metertjes op dan nemen wij er een paar van 33cl.
    Kom dinsdag allemaal gezond weer thuis met een voldaan gevoel.

KLASSE,KLASSE,KLASSE voor jullie hele team.

Jos & Irene Visseeren van Druenen.

• 31 Juli 2010 - 14:26

Corry V Druenen :

Is de reis leuk geweest
    mooie watervallen.
    Wim heb je Arjen al wat
    laten horen op zijn vele
    berichtjes.Allemaal een
    goede reis naar huis.
    Tot Dinsdag op schiphol.
    Hartelijke groeten
    Wim veel liefs van mij
    Corry van Druenen

• 31 Juli 2010 - 16:54

Hubert Berbée:

Geweldig wat jullie in zo'n korte tijd gerealiseerd hebben. Nog een paar daagjes genieten van en in Brasil en dan weer naar huis. We horen graag jullie verhalen over de bouw en over jullie persoonlijke ervaringen van het land en de bewoners. Een heel goede thuisreis gewenst! Vaya con Dios. Hubert Berbée.

• 31 Juli 2010 - 21:51

Ali Stoppelenburg:

Hallo Wim, gefeliciteerd met Corry, en dat je maar gezond weer thuis mag komen. Wat een klus hebben jullie geklaaard zeg, chapeau! Tot thuis en Max en ik zijn benieuwd naar de verhalen. Groeten vanuit Krimpen, waar de echt warme dagen voorbij zijn (goed voor de tuin)!! Max en Ali

Vamos

Vamos a Lins! Oftewel: Wij gaan naar Lins! Wij: een groep enthousiaste vrijwilligers uit de omgeving van Krimpen aan den IJssel (al dan niet verbonden aan de RK parochie H. Maria Koningin) gaan aankomende zomer de reis naar Lins in Brazilie maken om daar op de Comunidade Educacional Para O Trabalho (CEPT) van Els Koop een vervallen varkensstal om te bouwen tot een ontmoetingsruimte voor de opvang van 80 extra kinderen die in de sloppenwijken leven. De CEPT is een plek waar kinderen die in armoede (en criminaliteit) leven zich kunnen bekwamen in een beroep, bijles, voeding en medische verzorging krijgen, alsook materiele benodigdheden zoals kleding.

Actief sinds 02 Nov. 2009